Bertók Beatrix



1 se


kicsit még várok, és ha nem jelentkezik

(nem fog, ne félj), eltűnök. csak egy

bukfenc és már nem is vagyok. vagy

két bukfenc (ha az első megbukik

(szokott)). esetleg áttűnök, mert ez

izgalmasabb (ha megjön!), valami

másba. és akkor lehetek bármi: veszélyes,

szeszélyes, vérengző, eszelős, kezes, hízelgő,

nyafogó, kúl. ami tetszik. hiába ismer,

már nem ismer rám. és nem is mer.

ember ez vagy állat? nézhet. nem az vagyok,

aki vagyok, aki vagyok, az nem én

vagyok. nem az vagyok, ami vagyok,

ami vagyok, az nem én vagyok. már.

meresztheti a szemét (a szemét, legalább

azt látnám, hogy a szemembe mer

nézni, azt!). port hinthetek beléje,

amennyit csak jólesik. és ameddig csak

jólesik. és ahogy csak jólesik. és jólesik.

maroxám. 1x, 2x, meg még 1x. tele.

és nem lesz visszabukfenc ez 1x. 1 se.


Nincsenek megjegyzések: